T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
|
T.C. MARDİN VALİLİĞİ İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü |
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Dilekçe Hakkı Kapsamında Yapılan Başvurular |
1-Başvuru sahibinin adı soyadını, imzasını, iletişim bilgilerini içeren dilekçesi ve varsa ekleri 2-Tüzel kişiliğin unvanını, yetkili kişi imzasını ve iletişim bilgilerini içeren dilekçe ve varsa ekleri |
3 gün |
2 |
Bilgi Edinme ve CİMER Başvuruları |
1-Elektronik ortam başvurularında, Adı Soyadı, TCKN, e posta adresi, iletişim bilgileri ve cevabın talep şekli 2-Yazılı başvurularda 1. Maddedeki bilgiler ve belgeler
|
15 gün (Kurum Dışı yazışma gerektiğinde 30 Gün) |
3 |
Çevresel etki değerlendirme (ÇED) raporlarına esas İl Müdürlüğü görüşü |
1-ÇED Başvuru Dosyası 2-ÇED İDK Toplantıları 3-Nihai ÇED Raporu |
Belirtilen süreye esas |
4 |
Kurum Görüşü |
1-Resmi Kurumlardan resmi yazı 2-Şahıs Müracaat Dilekçesi |
En geç 2 ay |
5 |
Afet müracaatları (heyelan, kaya düşmesi, çığ vs.) |
İletişim ve konum bilgilerini içeren; 1- Telefon İhbarı 2- Dilekçe |
1 gün içinde inceleme, 3 gün içinde uyarı ve önlem yazışmaları |
6 |
Afetlere Hazırlık Eğitimleri |
1- Gönüllü ve bireylerin eğitim talep dilekçesi 2- Kurum ve Kuruluşlardan resmi talep yazısı |
Cevap: 7 gün |
7 |
Büyük ölçekli İşletmelerin, kamu kurumlarının ve okulların yangın ve tahliye tatbikatları |
Yazılı başvuru |
Cevap: 7 gün |
8 |
Sefer Görevli Araçların Devir, Muayene ve Sefer Görev Emirlerinin Kaybı İşlemleri |
1- Dilekçe 2- Araç ruhsat fotokopisi 3- Nüfus cüzdan fotokopisi 4- Noter Satış Sözleşmesi 5- Yetki Belgesi veya vekâletname |
1 gün |
9 |
Daire ve Müessese Sivil Savunma Planı İnceleme ve Onaylama İşlemleri |
1- Planı yapan Kuruma ait üst yazı ve ekleri 2- İncelenecek Sivil Savunma Planı |
7 gün |
10 |
Sivil Savunma Planı ve Savaş Hasar Onarım Planı Yapacak Kurumların Bilgi Talepleri |
Yazılı başvuru |
1 gün |
11 |
Gönüllülük Başvurusu |
https://www.turkiye.gov.tr/afad-gonulluluk-basvurusu-ve-takibi |
E-Devlet üzerinden başvuru |
12 |
Acil Yardım Talepleri |
1- Afetzedeler için Kaymakamlıklarda kurulan komisyonların tespit dosyasının (belgeler) 1 hafta için İl Müdürlüğümüze gönderilmesi 2- Afetin büyüklüğüne göre İl Müdürlüğü komisyonu ertesi gün incelemeye intikal eder (Müracaata gerek kalmaksızın) 3- Altyapı için Belediye tespit dosyasının Kaymakamlıklar aracılığıyla Afet günü dahil 15 gün içinde İl Müdürlüğümüze gönderilmesi (Afet Hasar Müracaat Formu) |
1-Afetzedelerin müracaatları olay günü dahil 15 gün içerisinde Başkanlığa gönderilir 2-İnceleme sonrası Başkanlıktan talep edilmesi için 7 gün |
13 |
Hasar tespit durumuna göre ağır ve orta hasar hak sahipliği çalışması |
1- Dilekçe 2- Mülkiyeti kendi adına olan hak sahipliklerinde; - Tapu Kimlik Emlak Beyanı - Başvuru formu 3- Mülkiyeti evli evlat durumunda olanlarda; - Tapu ikametgâhı - Kendi adlarına elektrik su telefon faturaları - Diğer ispatlayıcı belgeler 4- Kooperatiflerde; - Kooperatif üyesi olduğunu bildiren noter onaylı üye isim listesi - Kooperatif tapusu |
2 ay |
14 |
Konut ve işyerlerinin hak sahiplerine kura ile teslimat |
1- Onaylı Hak Sahipliği Komisyonu Yazısı 2- Kura İlanı 3- Konut Teslim tutanağı |
45 gün |
15 |
İpotek Fek Talepleri |
1- Dilekçe 2- Bankadan geri ödemelerin bittiğini gösterir borç kapama yazısı 3- Konut tapusu 4- Şahsen ya da satış vekâletnamesi ile müracaat edilmesi |
1 gün (detay dosya incelemesi gerekenlerde 2-7 gün) |
16 |
Afet hak sahipliği bilgi talepleri
|
Hak sahibi detay bilgilerini içerir dilekçe |
1 gün |
17 |
Konut-İşyeri Hasar Tespit bilgi talepleri |
1- Mülkün tapu fotokopisi 2- Afet tarihinde mülkün sahibi olan kişinin adı soyadı 3- Vekil ise vekâletname aslı ve fotokopisi 4- Eksper ise banka yazısı ve yetki belgesi |
1-7 gün |
18 |
Yeni yapılacak konut için EYY (Evini Yapana Yardım) Kredi işlemleri |
1- Dilekçe 2- Hak sahipliği inceleme komisyon kararı (Hak sahipliği belgesi) 3- Taahhütname 4- Tapu ve imar çapı 5- Yer seçim protokolü (ilgili kurumlara imzalatılmış) 6- Proje çizim ve onaylanması 7- Zemin Etüdünün yapılması 8- İnşaata başlanması 9- Seviye tespit tutanaklarının hazırlanması 10- EYY hak ediş raporlarının hazırlanması 11- Vergi dairesinden vergi mükellefi olup olmadığına dair yazı 12- Ödeme emri belgesinin hazırlanması |
Yer seçim protokolünün hazırlanma süreci ile birlikte 1-3 ay |
19 |
EYY ile hazır konut alınması işlemleri |
1- Dilekçe 2- Hak sahipliği belgesi 3- Taahhütname 4- Alınacak evin tapu fotokopisi 5- Yapı kullanma izin belgesi (belediyesinde) 6- İnşaat ruhsat fotokopisi (belediyesinden onaylı) 7- Kooperatiften alınacak ise koop. ilişik kesildiğine dair yazı 8- Kooperatif karar defteri fotokopisi(ev ile ilgili kısım) |
10 gün |
20 |
Orta hasar onarım kredi işlemleri |
1- Dilekçe 2- Hak sahipliği belgesi (onaylı) 3- Proje Müşavirliği sözleşmesi 4- Yapı ruhsatı 5- Tahkimat sözleşmesi (% 30 da gerekli) 6- Teknik rapor (% 20 de gerekli) 7- Yapı kullanma izni (belediyesinden yazı) 8- Vekâletnameler 9- Nüfus cüzdanı fotokopisi (vekâlet varsa vekilin) |
2 gün |
21 |
Orta hasar onarım kredisi geri ödeme işlemleri |
Bankadan alınan dekont |
2 gün |
22 |
EYY ve orta hasar kredilerine ait Ödeme emri belgesinin hazırlanması akabinde ödemenin yapılması |
Ödeme emri belgesi |
2 gün |
23 |
Hukuki görüşler |
Talebe ilişkin detay içerikleri barındıran dilekçe ve eki belgeler |
30 gün |
24 |
Ödeme Talepleri |
Fatura ve ilgili bilgiler |
7 gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. |
Müracaat |
İlk Müracaat Yeri |
İkinci Müracaat yeri |
Kurum |
İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü |
Mardin Valiliği |
İsim |
Mehmet DÖNMEZ |
Mehmet Naim AKGÜL |
Unvan |
İl Afet ve Acil Durum Müdürü |
Vali Yardımcısı |
Adres |
13 Mart Mah. Gaffari Güneş Cad. No:19 ARTUKLU/MARDİN |
Mardin Valiliği ARTUKLU/MARDİN |
Telefon |
0 (482) 212 37 40 Santral |
0 (482) 212 37 41 |
Faks |
0 (482) 212 77 61 |
0 (482) 212 11 01 |
E-Posta |
© 2024 Mardin İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü